ariston

بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی - مشهد

نمایشگاه بین المللی مشهد دروازه اقتصادی آسیای میانه

نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاورمیانه است. این شرکت در سال 1372 تاسیس شد و از سال 1377 به بهره برداری رسید.
کل مساحت نمایشگاه 600/000 مترمربع است که فاز یم آن با فضای مفید نمایشگاهی به وسعت 250 هزار مترمربع بهره برداری شده است. فضای مسقف آن به وسعت 20/000 مترمربع و فضای باز مفید آن 20 هزار مترمربع می باشد.
این مرکز هرساله میزبان بیش از 40 نمایشگاه ملی و بین المللی با مشارکت کنندگانی از بیش از 20 کشور است. نمایشگاه های بین المللی ساختمان, خودرو, کامپیوتر, لوازم خانگی و گردشگری که هرساله به طور منظم برگزار می شوند از بزرگترین نمایشگاه های کشور است.

شرکت تأمین تأسیسات آرون مفتخر است در بیستمین نمایشگاه بین المللی ساختمان(معماری و عمران) و صنایع سرمایشی و گرمایشی ایران- مشهد، به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات گرمایشی و سرمایشی آریستون ایتالیا در ایران که شامل پکیج گرمایشی، پکیج چگالشی مخزن دار، پکیج چگالشی غیر مخزن دار، آبگرمکن های برقی، هیت پمپ، کنترلرو سیستم آبشاری(Cascade) می باشد. حضور به عمل آورده تا در عرصه این رقابت بازدیدکنندگان را از امکانات, خدمات و نوآوری های آریستون و آرون مطلع نماید


نمایشگاه بین المللی مشهد، سالن بهار، غرفه آریستون

زمان: 19 الی 23 تیر ماه 1396

ساعت بازدید: 17 الی 23





تاریخ ایجاد: چهارشنبه 21 تير 1396
آخرین بروز رسانی: یکشنبه 5 شهريور 1396
تعداد بازدید: 924