ariston

بخشنامه شماره 1

بخش نامه شماره : 27 تاریخ : 01/07/97 Date
شماره: 974 ص 9604 . No
پیوست : ندار د .Annox

نمایندگان محترم خدمات پس از فروش شرکت تامین تاسیسات آرون
با سلام:

بدینوسیله به استحضار می­رساند در راستای احترام به حقوق مصرف کننده ، ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان ، بهبود کیفی خدمات پس از فروش و جلوگیری از تداخل فعالیت مناطق تحت پوشش نمایندگان محترم فروش , و خدمات پس از فروش ، از تاریخ 01/07/97 نصب محصولات گرمایشی آریستون با ضمانت شرکت آرون تنها از طریق اخذ کد پذیرش نصب توسط مشتری ، صورت می پذیرد.

توضیحات : مصرف کننده پس از خریداری محصولات گرمایشی آریستون طی تماس با شرکت آرون ، درخواست کد پذیرش نصب می نماید ، سپس اطلاعات مشتری به منظور هماهنگی و اقدامات لازم جهت نصب دستگاه برای نماینده محترم خدمات پس از فروش ارسال و ساعت و تاریخ ارسال ثبت و پیگیری می گردد.

نکته : تمامی نصبها از طریق سامانه کنترل کارت گارانتی بررسی گردیده و در صورت عدم وجود کد پذیرش نصب ، اطلاعات مندرج بر روی کارت گارانتی ، در سیستم تأیید نخواهد شد و روند پرداخت اجرت نصب دچار اختلال خواهدشد و به محصولاتی که بدون اخذ کد پذیرش ، توسط نمایندگان محترم خدمات پس از فروش، نصب گردیده باشند هیچ گونه خدمات گارانتی و اجرتی تعلق نخواهد گرفت .

خواهشمندیم در راستای تحقق اهداف مشترکمان که همانا توسعه بازار فروش و جلب رضایت حداکثری مصرف کنندگان محترم می باشد ما را یاری فرمائید.

.

شرکت تامین تاسیسات آرون از عنایت و توجه شما نمایندگان عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارد.

با تشکر
مدیریت سازمان خدمات پس از فروش
مهندس رضا محمدی تبار



تاریخ ایجاد: سه شنبه 3 تير 1399
آخرین بروز رسانی: چهارشنبه 4 تير 1399
تعداد بازدید: 1781